سلام دارلینگام ☣↩⚜

این اولین بلاگ فیکشنمه..البته قبلا توی بلاگفا هم یه وبلاگ با همین اسم داشتم و داخلشم فقط همین فیکشن رو میذاشتم ، اونجا فیکشنم از اینجا جلوتر بود..ولی بعدش بخاطر اینکه  اصلا حمایت نمیشدم و خودم و فیکشنمو اینگور میکردن بلاگ بسته شد و اینجا از اول میزارم..همچنین امیدوارم مثل قبل نشه و حمایت شم:))‌

 ________

 

..اومدم اینجا تا خودم رو معرفی کنم و بهتون یه بیو از خودم بدم

میتونین من رو با اسم آرنورد بشناسین ؛ کسی که عاشقتونه و قراره تا ابد عاشقتون بمونه:))↩🖤

☣↩⚜☣↩⚜☣↩⚜☣↩⚜☣↩⚜☣↩⚜☣↩⚜☣↩⚜⬇⬇

 

اسم اصلی: ___

نیک نیم: آرنورد↪⤴↩ Arnoord

سن:  15

رنگ مورد علاقه: مشکی+بنفش+صورتی

تاریخ تولد: __

علایق: کیپاپ_انیمه_مانهوا(ترجیحا  BLباشه :/) _موسیقی_بارون

گروه هایی که استن میکنم و بایسام :

 :) BTS↪↪↪↪jin⚜

Black pink↪↪↪↪lisa⚜

Twice↪↪↪↪momo⚜

I've↪↪↪↪woonyung⚜

ITZY↪↪↪↪yuna⚜

STRAY KIDZ↪↪↪↪bang chan⚜

I'lit↪↪↪↪wonhee⚜

Enhyben↪↪↪↪Songhoon⚜

_________

انیمه های مورد علاقم:

1.given

2.attack on titan

3.oshi no kou

(بازم هست ..ولی گشا.یدم میاد بقیه شو بنویسم😂)

_________

مانهوا های مورد علاقم:

1.درخت بدون ریشه

2.یادم نیست دقیق ..ولی توش "ساحل " داشت

3.اینم داخلش " نقاش " داشت..نقاش شب؟؟...نمیدونم یچی تو‌همین مایه ها😂

 

خبب.بقیه شونم اسماشون نمیدونم‌ ..ولی خوشدون میدونم😂😐💔 (همشون  BL هستن)

****

 

 

 

مرسی که تا اینجا اومدی و وقت گذاشتی🖤🐇